19 Şubat 2015 Perşembe

Skincode Essentials 24h Cell Energizer Cream, Skincode Purfiying Cleansing Gel, Skincode Fortifying Toning Lotion Yorumu

Bir önceki postumda eczanemdengelsin.com'dan yapmış olduğum Skincode alışverişinden bahsetmiştim. Ben bu alışverişi 2-3 ay kadar önce yapmıştım ancak ürünleri, eski nemlendirici ve jelim bitmeden açmak istemedim. O nedenle Skincode kullanmaya başlayalı 1,5 ay oldu. Artık sağlıklı yorumlar yapabilirim sanırım :)

Öncelikle markayı biraz tanıtmak istiyorum:
SKINCODE İsviçre kökenli bir marka ve İsviçre saatten sonra cilt bakımında gelişmiş bir ülke. Skincode Essentials serisinin bütün ürünleri CM-Glukan yani ekmek mayası içermektedir. Ekmek mayasının cilde faydaları ise 
  • iyi bir antioksidan olup cildi erken yaşlanmaya karşı korur, 
  • cildi nemlendirir ve elastikiyet kaybını önler, 
  • cildi yatıştırıp hassasiyeti azaltır, 
  • hücre yenilenme hızını arttırır.
Markanın cilt bakım uzmanı (kendisi ile sohbet ettim, birçok markada da çok bilgiliydi, güvenimi kazandı :) ), ürünlerin cilt kanseri hastalarında bile olumlu sonuçlar verip, onların da rahatlıkla kullanabilecekleri kadar temiz içerikleri olduğunu, zararlı hiçbir koruyucu içermeyerek ürünlerin ozmotik koruma sistemiyle korunduğunu anlattı. Ozmotik koruma sisteminde yapılan ise ürünlerin susuz şekilde formüle edilip suyun kapsüllenerek ürüne katılması, dolayısıyla ürünün susuz ortamda olup bakteri üremesine olanak vermemesiymiş. Ürün ele alınıp cilde uygulandığında bu kapsüller patlayarak su ürüne karışıyormuş. Kısacası kimyasal koruyucusuz, parabensiz içerikleri temiz olan bu markayı ben gönül rahatlığıyla kullanıyorum. Gelelim benim yorumlarıma...



Skincode Essentials Purifying Cleansing Gel: Ürünün alttan hissedilen çok çok hafif, belli belirsiz bir kokusu var ki bana göre ürün kokusuz. Yapısı sıvı jölemsi, kolay köpürüyor ve arınıyor, çok küçük bir miktarı yetiyor. 1,5 ayda resimde görüldüğü kadarını kullandım. Hassas olan cildimde hassasiyet yaratmadı ve karma olan cildimi bu soğuk havalarda bile kurutmamayı başardı. Sivilceye neden olmadı. İçeriğinin temiz olması nedeniyle ben göz çevremde bile kullandım,  göz çevremi de kurutmadı. Yalnız ağır ten makyajlarını çok iyi temizlemiyor. Jelden sonra tonikleme işleminde pamuktaki fondöten, BB krem vs. kalıntılarını görebiliyorsunuz.


  
Skincode Essentials Fortifying Toning Lotion: Bu toniği cildime ilk sürdüğümde cildim kızarıyor ama 4-5 sn. sonra kızarıklık geçiyor, cildi ferahlatıyor ve kokusuz bir ürün. Ciltte kalan makyaj kalıntılarını temizliyor ama gözenek sıkılaştırıyor mu, o etkisini anlayamadım. Bunun için uzun vadeli bir kullanım gerekir sanırım. Alkolsüz... Hem yeni ürün deneme merakımdan hem de etkisini çok fazla anlayamadığımdan tekrar almayı düşünmüyorum. 


Skincode Essentials 24h Cell Energizer Cream: Tüm cilt tipleri için geliştirilen bu ürün gündüz ve/veya gece yoğun bakım programı olarak kullanılmakta. Vaatleri;
  • Cildin yaşlanma etkilerini geciktirir,
  • Besleyici ve yenileyici etkisi ile yıpranmış ciltleri sıkılaştırır,
  • İnce çizgi ve kırışıklıkların azalmasına yardımcı olur,
  • Cilt parlaklık ve canlılık kazanır,
  • Yoğun enerji veren krem, 24 saat hücre yenilenmesi sağlar ve cilt savunma mekanizmasını kuvvetlendirir. 


Cildimde yıpranma, sıkılık kaybı ya da ince çizgi gibi problemler olmadığı için ürünün vaatlerini ne derecede yerine getirdiğini yorumlayamıyorum. Zaten bu problemlere etkisini görebilmek için uzun süreli kullanım gerekir.
Benim yorumum ise karma-hassas cildimi kış aylarında çok güzel nemlendirdi, ekstra yağlandırmadı ya da sivilceye sebep olmadı. Hassasiyet yaratmadı. Benim için önemli olan etkileri bunlar ve hepsinden sınıfı geçti :) Yazın karma ciltlere de ağır gelebileceğini düşünüyorum. Cildimde kadife etkisi bırakıyor ve ben bu etkiyi seviyorum. Yapısı çok yoğun değil ve yok sayılabileck çok hafif bir kokuya sahip ancak yağlı ciltlere kışın bile ağır gelebileceğini düşünüyorum...

Almış olduğum diğer Skincode Esentials Lifting Moisture Mask ve Firming Eye Gel ürünlerini henüz kullanmadım, sadece maskenin çok etkili ve meşhur olduğunu biliyorum, kullanınca yorumlarımı sizlerle paylaşacağım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder