18 Şubat 2015 Çarşamba

Online Alışveriş ve Skincode


Herkese merhaba... Ben de blog dünyasına yeni katılmış bulunmaktayım. Birçok kadın gibi cilt bakımı, makyaj kısaca kozmetikle ilgili her şeye olan ilgim sayesinde neredeyse piyasadaki her marka ile tanışıp, çok çok çeşitli ürünler denedim ve bu deneyimlerimi paylaşıp,
özellikle cilt bakımı konusunda merak edenlere faydalı olmak istedim. Her türlü kozmetik alışverişi, özellikle de cilt bakım ürünleri almak benim için bir psikoterapi gibi. Giyim alışverişi de hoşuma gidiyor ama kozmetik olayı bambaşka :)

İlk postumu bir online alışveriş sitesiyle ilgili yapmak istiyorum: www.eczanemdengelsin.com. Nette Skincode ürünleri ile ilgili araştırma yaparken bu siteye rastladım. Cilt bakım ürünü ihtiyacım olmadığı halde Skincode ürünlerinin içeriğinin temiz olması, cilt kanseri hastalarında bile olumlu etki etmeleri, anti aging etkileri gibi sebepler, bende üstesinden gelemediğim bir "Skincode ürünlerini deneme arzusu" yarattı :) 

www.eczanemdengelsin.com'dan inanılmaz memnun kaldım. Ürünleri cuma öğlen 1 gibi sipariş verdim. Cumartesi sabah 11'de kargom elimdeydi. İnanılmaz!!! 24 saat bile sürmedi bana gelmesi. Üstelik tester ürün de göndermişlerdi ve paketleme de çok özenliydi. 

Ayrıca sitede Skincode'un 3 ürününden oluşan seti, setin içindeki 1 ürün fiyatınaydı ve bir ürün daha alınca, yıkama jeli hediyesi olunca almamak kaçınılmaz oldu. 2 ürün fiyatına 5 ürün :) Ben de seti ve toniği aldım, jel hediye oldu.  Ayrıca bu seti başka sitelerde de gördüğümü belirtmeliyim ancak fiyatı en uygun buradaydı ve jel hediyesini de başka sitelerde göremedim.  Aldığım ürünlere bir göz atarsak:
Set kırmızı, şık bir kutuda geliyor. Mıknatıslı kapağıyla da kullanışlı olduğu için kutuyu başka amaçlarla kullanarak da değerlendirebilirsiniz.
Ürünleri kullandıktan sonra tek tek yorumlayacağım. Sitede aynı kampanya devam etmekte, Skincode ürünlerini almayı ya da denemeyi düşünenler fırsatı kaçırmasın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder