23 Şubat 2015 Pazartesi

En İyi 5 Lip Balm

Dudak nemlendiricileri kışın vazgeçilmez bakım ürünleri arasındadır. Soğuk ve nemsizlikten kuruyan, zaman zaman çatlayan dudaklara bakım uygulamak kaçınılmazdır. Gerek rujun pürüzsüz durması, gerekse dudaklarda kötü bir görüntü olmaması açısından dudak nemlendiricileri hep elimizin altında olan ürünlerdir.

Ben bugün, şu ana kadar kullandığım dudak nemlendiricileri arasından ilk 5'i seçeceğim. Şu an bende olan dudak nemlendiricilerini resimde görebilirsiniz. Bu dudak nemlendiricileri beni 2 sene idare eder herhalde:




Benim ilk 5 dudak nemlendirici seçimim: 
1. Burt's Bees Honey Lip Balm:  %100 doğal, yapısı sert bir lip balm. Yumuşak yapılı lip balmlara alışkın olduğumdan ilk kullandığımda hiç beğenmeyip nem vermediğini düşünmüştüm ama yanılmışım. İki kat sürüyorum, dudakları harika nemlendiriyor ve önemlisi onarıyor. Yoğun bal kokusu var ki ben rahatsız olmadım. Tatsız ve renksiz bir balm. Sürünce dudakları parlatmadığı için erkekler de kullanabilir. Rujun altına da iyi bir baz görevi de var. Şu an favorim, içeriği de temiz, elim durmadan gidiyor. Bu kış dudaklarım hiç kurumadı, pul pul olmadı sayesinde :) 14tl...

2. The Body Shop Kenevirli Dudak Koruyucu: Daha önce kullanmış olduğum bu koruyucuya da bayılıyorum, aşırı nem veriyor ve pul pul görünümü tedavi ediyor. Tedavi edici özelliği nedeniyle çantalarda muhakkak bulunmalı diye düşünüyorum. Bu da sert yapılı, mat bitişli olduğundan erkekler de rahatça kullanabilir. Kokusu the Body Shop Kenevirli El Kremi gibi. Sevmeyenleri rahatsız edebilir ama ben rahatsız olmuyorum, hatta seviyorum bile :) 14,99 tl...
3. Blistex MedPlus: Yine daha önce kullandığım dönemde çok beğendiğim bir dudak ürünü. Yoğun nem vererek, naneli hissiyle dudağı ferah ferah yapıyor. Vicks gibi koktuğunu hatırlıyorum. Yapısı da sıvı vazelin gibi. Benim için en önemlisi bu da tedavi eden bir balm. Kavanozda olanını kullandım ama dışarıdayken, hijyen açısından kavanozlu olanları kullanamıyorum. Bu eksi bir özellikti benim için ama artık aynı ürünün asansörlü ambalajda olanı da var. Denemedim ama yapısı aynıdır muhtemelen. Çok daha pratik... 10tl...

4. Forever Living Aloe Lips: Bu balmı denemek istediğim için almıştım. Resimlerden de anlaşılabileceği üzere yapısı aşırı yumuşak, sürerken dağılıyor, yapısı bozuluyor hatta bazen dudakta parçası kalıyor. Bu olumsuzluğa rağmen verdiği nem çok güzel. Bildiğiniz bebe aspirini kokuyor. Sürünce dudak parıl parıl parlıyor. Rujun altına kullanmak için pek uygun değil. İddiası göz altı torbaları-morlukları ve uçuğu da tedavi ettiği yönünde ama ben bu iddiaları denemedim. 15tl filandı sanırım..

5. Avon Care Protecting Lip Balm: Ne yumuşak ne sert bir yapısı var, yapısı gayet ideal. Ruj altına da rahatlıkla kullanılabilir. Nem vermesi güzel. Ben gece yatarken kullandım genelde, sabah hala o yumuşaklığı hissedebiliyordum. Kimseyi rahatsız etmeyecek türden hafif bir kokusu var, böyle şekerli-hindistan cevizli gibi... İndirimli 3,95tl...

Kullandığım diğer balmları da resimde görebilirsiniz. En sevdiğimden sevmediğime doğru yorumlamak gerekirse, 



  • Jersey Shore Sun Mongongo Nutrient Dense Anti-aging Lip Conditioner: Bu dudak nemlendiricisi Türkiye'de yok sanırım. Bana arkadaşım Amerika'dan getirmişti. İçeriği çok temiz, petrokimyasallar içermiyor. Tamamen doğal ve organik sertifikalı, üstelik glutensiz. Güvenle kullanılabilir. Kapağını açıp koklayınca mis gibi limon+zencefil kokuyor. Dudağınıza sürdüğünüzdeki koku ise harika bir limonlu cheesecake ya da limonata kokusu, sürdükçe süresi geliyor insanın. Yapısı yumuşak aynen Forever Aloe Lips gibi sürerken parçaları dudakta kalıyor, yapısı bozuluyor. Dudağa uygulayınca dudakları parlatıyor, erkekler için pek uygun değil. Nem vermesi gayet başarılı, tedavi edici özelliğini denemedim ama sevdim bu nemlendiriciyi :)
  • NYC Applelicious Glossy Lip Balm: Bendeki 356 Big Apple Red rengi, verdiği renk çok güzel. Göze batmayan parlak bir kırmızı, Günlük kullanım için çok hoş. Kıyaslama yapmak gerekirse Nivea'nın Cherry lip balmından daha doğal ve güzel bir rengi var. Derinden gelen, çok hafif jelibonumsu-elmamsı bir kokusu var ama tadı yok. Rujun orta kısmı, çok şirin, pembe bir elma formunda. Nem vermesi orta. NYC markasını Watsons'larda bulbiliriniz. 5tl...
  • Rosense Soft Lips Dudak Vazelini: Gül kokulu, koyu vazelin kıvamlı bir ürün. Tadı ve rengi yok. Sürünce dudağı kaplıyor, ağırlaştırıyor ayrıca nem vermesi yeterli değil, kavanozda ambalajı da kullanım açısından hijyenik değil. Aldıktan sonra bir-iki kez sürdüm. Öylece kaldı maalesef :( 8,5tl...
  • Avon Color Trend Colour Smoothies Lip Balm: Resimde ambalajı koparılmış olarak görülen, mint yeşil ambalajlı olan balm. Bendeki Pink Pucker rengi. Tam resimdeki rengi dudağa veriyor. Renklendirmesi çok iyi. Ancak bu rengin dudaktaki halini çok sevemedim. Nemlendirmesi de orta. Hafif bir kokusu ve tatlı tadı var. Aldığımdan bu yana çok az kullandım. İndirimli 3,95tl...

 Bir de meşhur EOS Smooth Sphere Lip Balm siparişi verdim. Ambalajının çekiciliği ve popülaritesi nedeniyle merakıma yenik düştüm :) Yapısı Burt's Bees'e benziyor diye duydum. Eğer öyleyse onu da çok severim...

2 yorum:

  1. Tedavi edici özelliğinden dolayı blistex çok öneriliyor ama ben daha edinemedim.
    Bloğuma beklerim ben de. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Gülşah Meral Blistex'i tavsiye ederim :) Bloğunuzu inceledim, gerçekten çok başarılı. Sizi takipteyim ;)

    YanıtlaSil