9 Aralık 2015 Çarşamba

Mia Organical Organik Kozmetik Ürünleri

Herkese merhaba...
Bugün sizlere organik kozmetik ürünlere sahip bir markadan bahsetmek istiyorum. Mia Organical ürünleri organik icerikleri, gmo, dea, mea, peg, paraben, sls, sles, petrokimyasallar, silikon, parfüm vs. icermemeleri nedeniyle baştan güvenimi kazandılar...

Ürünlerin tümü, organik kozmetik ürünlerde aktif bileşen olarak kullanılan "argan yağı" içeriyor. Ayrıca lipozom içeren kremleri ciltte kolay emilerek cilt problemlerine hızlı çözüm üretilmesini sağlıyor. Marka, ETKO ( Türkiye'nin ilk ve tek organik ürün sertifikasyon kuruluşu) onaylı organik kozmetik sertifikasına sahip ve ürünler AB Kozmetik Tüzüğü'ne uygun üretilmekte... 

Ben de Mia Organical tarafından hediye edilen bu şirin hediyeler sayesinde ürünlerini deneme fırsatı buldum. Çok teşekkür ederim...

Cilt bakımında düzgün içerikli, kaliteli ürünler tercih etmeye çalışıyorum. Renkli kozmetikte bu hassasiyetim yok. Cilt bakım ürünleri benim için önemli, sanırım bu konuda zaafim var :)

Organik kozmetik bir markayı ilk kez deneyimledim. Ürünlerde öyle güzel, aromatik kokular beklemeyin. Ürünler tamamen parfümsüz. Hatta bazılarının icerigindeki bitkileri kokusundan tahmin edebiliyorsunuz. İlk olarak günlük cilt bakım ürünlerini yorumlayacağım.



Mia Organical Eye Contour Cream: İlk olarak favorimle başlamak istedim. Bu göz kremi shea, argan yağı ve hyaluronic asid içeriğiyle yaşlanma karşıtı. Ayrıca pirinç özü ile aydınlanma sağladığı ve uzun süre kullanımda morluk önleyici olduğu iddia ediliyor. Bende morluk problemi yok ama kremin nem vermesine bayıldım!!! Üstelik yoğun yapili olmasina rağmen miliaya sebep olmuyor. Elimdeki göz kremleri bitince tam boyunu alabilirim...

Mia Organical Cleanser: Bendeki ürün deneme boyu olduğundan spreyli ambalajda geldi. Dolayısıyla ürün su gibiydi, elime püskürtüp yüzüme sürdüm ve çok az köpürdü. Ancak orijinal ambalajindan köpük formunda çıktığından köpürme sorunu olmayacaktır. Ten makyajını temizlemede başarılı değil ancak cildin yağ salgısını, toz, duman gibi dış etkenlerin sebep olduğu kirleri güzel temizliyor. Yine de çok sevmedim...

Mia Organical Tonic: Bu tonigi ilk kullandığımda gül suyu ve biberiye kokusu aldım. Hakikaten gül, mersin ve kekik içeriyormuş. Cildimi güzel yatıştırıp nemlendirdi. Doğal içeriği sebebiyle toniği beğendim.

Mia Organical Day Care Cream: Çok yoğun yapılı bir nemlendirici. Cildimi güzel, yoğun nemlendirdi. Cildim yağlıya dönük karma olduğundan T-bölgeme yok denecek kadar az kullandım. Gün aşrı kullandım. Bana ağır gelmedi. Sivilce oluşturmadı. Güzel bir makyaj bazi. Ancak  yağlı ciltlere ağır gelebilir, günlük kullanimda ve yazın bana da ağır gelecektir. Zengin E vitamini ve argan yağı içeriğiyle yaşlanma karşıtı ve kırışıklık giderme vaatlerine sahip :)

Mia Organical Night Care Cream: Gündüz kreminden biraz daha yoğun. Cildime etkileri, yorumum gündüz kremi ile aynı oldu. Sürünce yoğun bir Acıbadem kokusu aldım. Shea, argan yağı ile E ve A vitaminleri içeriyor. 30-35 yaştan sonra kullanıma daha uygun olduğunu düşünüyorum. Bu yaşlar için çok güzel bir anti-aging krem...

Kullandığım ürünleri genel olarak beğendim. Nemlendiricilerin normal, kuru ciltlere ve 30 yaş üzerine daha uygun oldugunu düşünüyorum. Uzun süreli kullanımda etkileri daha iyi görülecektir. Yeni paylaşımlarda görüşmek üzere... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder