14 Temmuz 2015 Salı

HAKKIMDA BİLMEDİĞİNİZ 11 ŞEY

Herkese Merhaba, 

bilgisayarımla yaşadığım problem yüzünden uzun süredir bloğuma vakit ayıramadım. Yazacak çok şey var aslında...
http://kozmetiksandigi.blogspot.com.tr/ tarafından çok güzel bir 
projeye dahil oldum. Yabancı bloggerlar tarafından 'hakkımda bilmediğiniz 11 şey ' adı 
altında olan bu etkinliğe ben de 15 tane bloggerı davet ettim.



Proje şöyle ; davet edilen kişi, kendisini davet eden kişinin sorularına yanıt verdikten sonra,
kendisi de sorular hazırlayıp yine bir başka 15 kişiyi bu projeye davet ediyor .


Projedeki amaç 'link build-up' olarak geçiyor bu tür yazılara konulan blog linkleri 
sayesinde google arama motorunda yükselmenizi sağlıyor. Blogunuza gelen dışarıdan 
linkler sayesinde google arama motorunda blogunuz 

 yukarı taşınır. 15 kişi davet ederseniz 15 kaynakta blogunuzun linklenme söz konusudur; 
bu da süper bir olay...

Ben hemen kendimi anlatacak soru cevap kısmına geçeyim...

1. En sevmediğin özelliğin / özelliklerin
Daha pratik olmak isterdim. Her şeyi beceririm ama elim biraz ağırdır... Bir de biraz üşengeç 
miyim ne :)

2. Takıntıların var mı? Varsa neler?
Arada kendi kendime totem yaparım ve illa o totemi, bir yolunu bulup oldururum :)

3. Yaptığın en çılgınca şey?
Çılgınlık pek yapmam aslında, şu anda da çok çılgınca bir şey gelmedi zaten aklıma :)

4. Sürekli anlatamadığın ama hep anlatmak istediğin bir başarın var mı ?
Okul hayatımda hep başarılı bir öğrenciydim. Yüksek lisans, ardından doktoramı tamamladım.
Bu süreçte Tübitak bursları ile desteklendim. Doktora sırasında evlendim ve bir oğlum 
oldu. Doktora biterken o da büyümüş oldu :) Evlenmeden önce kendi bakımım, kozmetiğim, 
süsüm, gezmem ve okulum dışında hiçbir sorumluluğum yokken (tabiri caizse 
prensesler gibiydim) birden, birçok sorumluluk alarak (her şey bana bakıyor) hepsinin 
üstesinden gelmeye çalıştım. Hedef Doçentlik...

5. Moralin bozukken kendini şenlendirmek için yaptığın bir şey var mı?
Makyaj ve alışveriş, bir nebze de olsa, sinirimi de yatıştırıyor, moralimi de düzeltiyor :) 
Bir de kahvemi içtim mi tamamdır...

6. “Bugün gelse dünyayı yakar, onunla kaçar giderim” dediğin bir ünlü var mı? 
(Türk / Yabancı farketmez)
"Birisiyle kaçmak" cesaret işi gibi gözükse de aslında kaçmanın her türlüsü bence 
korkaklıktır. Sorumluluklarımı bırakıp kimse için kaçmam. Ayrıca, oğlum dışında hiç kimse
 için dünyayı yakacak kadar gözümü karartamam, değmez... 

7. Sana şans getirdiğini düşündüğün bir şey var mı? (Obje, hareket, kişi vesaire
 her şey olabilir)
Şans mı bilmem ama eşimin bir doğum günümde aldığı kolyeyi takınca güvende hissediyorum,
 işlerim rast gidiyor sanki...

8. Hayalindeki meslek ve nedeni?
Aslında bir ortodontist olmayı isterdim. Bu isteğimin biraz geç farkına vardım. 
Daha önce farkına varsaydım olurdum da...

9. Evde tek başına kaldığında yaptığın ama kimseye söylemediğin şey ne?
Evde tek kaldığımda yaptığım iki şey var: Temizlik ya da dinlenmek... O yüzden kimseye 
anlatılamayacak bir şey yok :)

10. En sevdiğin film/ler?
Film konusunda kararsızım çünkü ilgimi çeken her türü sevebiliyorum ama yabancı 
macera/polisiye dizilerini çok severim.

11. Kendine hangi sorunun sorulmasını isterdin ve cevabın ne olurdu?
"Hangi özelliğini değiştirmek isterdin?" diye sorulsa, yerine göre biraz cin fikirli olabilip 
hazırcevap olmayı isterdim diye cevaplardım :)

Ben de aşağıda bloglarının linklerini verdiğim arkadaşlarımı bu etkinliğe davet
 ediyorum!
Unutmayın, bu soruları yanıtladıktan sonra kendi seçtiğiniz Blogger 
arkadaşlarınız için 11 soru hazırlamalısınız ya da bu soruları kullanabilirsiniz :)

Lütfen yazınızın başında benim blogumun linkini vermeyi unutmayın!!!


12 yorum:

  1. Sorularınız cevaplanmıştır :)
    Teşekkürler
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/2015/07/hakkim-da-bilmediginiz-11-sey.html

    YanıtlaSil
  2. Güzelmiş ya bu :)

    Sevgilerle..
    http://fernoce.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. merhaba blogunuzu takibe almaya calisiyorum ancak nasil yapacagimi bilmiyorum yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Bloğu takip için sağda "bu siteye katıl" butonuna tiklamaniz yeterli :)

      Sil
  4. merhaba blogunuzu takibe almaya calisiyorum ancak nasil yapacagimi bilmiyorum yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
  5. Merhaba blogunuza uye oldum bende bloguma beklerim ayrica instagram üzerinden cekilise katildim instagram:aayssenuur
    Nurluguzellik.blogspot.com.tr
    :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim. Çekilişte bol şanslar... Ben de blogunuzu takibe aldim :)

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Sizi tanımaktan mutluluk duydum. Bloğunuza üye olmak istedim ama izleyici takip et butonu göremedim, yeniden görüşmek üzere, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Böyle güzel sözler duymak insanı çok mutlu ediyor, motive ediyor. Paylasimlarim faydalı oluyorsa ne mutlu bana... Bloğumu uzun süredir ihmal ettim, bilgisayarım bozuk çünkü :( Paylaşımlarima instagramdan devam ediyorum ancak her bir paylaşımımi geliştirerek bloğuma taşıyacağım. Sevgiler :)

      Sil
  9. Tamamdır üyeliğimi gerçekleştirdim, cepten açınca olmadı, bilgisayardan açınca izleyiciler kısmı göründü, sevgiler yeniden:)

    YanıtlaSil