21 Eylül 2016 Çarşamba

Farmasi Aynısefa Yağı (Calendula Oil) El Kremi

Benim ellerim aşırı kuru ve çok hassastır. Deterjandan, sabundan, suyun kirecinden, soğuk havadan vb. etmenlerden dolayı hemen alerjik reaksiyon gösterir, kurur ve hassaslaşır. Bu kuruluk bazen o kadar yoğun olabiliyor ki kuruluğun gidip ellerimin normale dönmesi günler alabiliyor. Özellikle kışın kuruluktan gerilip çatlıyor, çorak topraklar gibi oluyor ve bazen gerginlikten cilt yarılıp kanıyor :( 

Dolayısıyla bu aşırı kuruluğu giderip ellerimi normal hale getirerek nem verecek kremi bulmak benim için çok önemli ve zor. Bu arayışta değişik markalardan belki 20-30 tane el kremi denemişimdir. Çoğu ilk sürüldüğünde eli yumuşatıp nemlendirmiş gibi görünen ama 1 saat sonra hiç sürülmemiş gibi olan el kremleri oldu benim için ancak benim bir el kreminde aradığım yoğun-kalıcı nem vermesi ve aynı zamanda kuruluğu tedavi etmesidir. 

Farmasi Aynısefa yağı el kremi de çok memnun kaldığım el kremlerinden biri...




Ellerime yoğun nem veren, nem etkisi kalıcı olan ve hemen emilen bir el kremi. Birkaç günlük kullanımda kuruluğu da tedavi ediyor. Kokusu da çok güzel, mis gibi, koku hassasiyeti olanları rahatsız etmeyecek türden. Yapısı ne çok yoğun, ne çok sıvı; tam kararında... 





İçeriği merak edenler için:



İçeriğinde sıvı parafin-mineral yağ ve petrolatum, dimethicone gibi zararlı sayılabilecek maddeler olsa da benim ellerime iyi gelen, sevdiğim, onca el kreminin arasında elimin devamlı gittiği ve kısa sürede bitirdiğim bir el kremi oldu :)

2 yorum:

  1. çok severek kullanmıştım bu kremi ellerime çok iyi geldi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de ellerime iyi gelen sayılı kremlerden. Hatta tekrar almayı düşünüyorum :)

      Sil